عزیز میشه یک کمی در مورد شیوه آموزش توضیح بدی چطوریه زبان اصلیه دیگه .
فیلم یا اسلاید.
خودت دیدیش.
چون می خواستم بگیرمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
عزیز میشه یک کمی در مورد شیوه آموزش توضیح بدی چطوریه زبان اصلیه دیگه .
فیلم یا اسلاید.
خودت دیدیش.
چون می خواستم بگیرمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
uplink (04-03-10)
کاربر شهرسختافزار
سعيد جان شما يه لطفي كن اينو با سرعت خوبت دانلود كن ! من پول حجم و ارسال رو هم ميدم ! كه از شرمندگيت در بيام !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Saeed-Milan برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Saeed-Milan (04-03-10)
کاربر شهرسختافزار
چشم عزیز شاید یه چیزی برات فرستادم از این بهتربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط uplink برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
uplink (04-03-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks